torstai 3. heinäkuuta 2014

Tästä se kaikki alkaa!

Alle kahden kuukauden päästä mä olen jo matkalla kohti Amerikan manteretta, uskomatonta! Vaihtoblogin mä päätin tehdä lähinnä itseni vuoksi, mutta myös kavereiden ja kaikkien jotka haluavat vuottani seurata. Mahdollisimman paljon yritän vuoden aikana kirjoitella ja kertoa miten sielä päässä menee. Perhettäni ja osavaltiotani en vielä tiedä, mutta toivotaan tietojen tulevan kohta. Joka päivä kun sähköpostiin kilahtaa viesti niin jännitys nousee että josko se olis se mun host-perhe jo, vielä ei ole lykästänyt mutta ei suotta lannistuta, onhan tässä aikaa! Mä en vieläkään voi käsittää et mullon tämmönen mahdollisuus ja oon näin onnekas! Oon oikeesti kohta toisella puolella maapalloo uudessa perheessä, koulussa ja kaveripiirissä. Mun äiti oli vaihdossa Yhdysvalloissa lukion toisena vuotena Nevadassa, Las Vegasissa. Uskon saaneeni suurimman innoituksen häneltä jo pienenä tyttönä kysellessäni millaista oli käydä koulua siellä. Tottakai välillä rupeaa miettimään kuinka ikävä perhettä, poikaystävää ja ystäviä tulee, mutta eikös se niin mene et "mikä ei tapa se vahvistaa!". Ikävää en ole jaksanut kauheasti stressata koska onhan se vain vuosi elämästä ja aika kuluu nopeasti. Sitä en toki epäile hetkeäkään etteikö koti-ikävä jossain kohtaa tule mutta sen on sitten sen ajan murhe! Äitini jopa aikoo hankkia älypuhelimen jotta voi sitten seurailla mua joka paikassa ja meinaa jopa ladata kaiken maailman instagramit vaikka hieman epäilen sen osaamista semmosten suhteen. Loppujen lopuksi oon tullu siihen tulokseen et oli se mun host-perhe sit mimmonen tahansa ja asuuko se sitten rämeellä vai pellolla niin mä uskon ja tiedän et se on just oikee koti mulle ja mun unelmien vaihtovanhemmat tulee vielä löytään mut! 


2 kommenttia:

  1. Kaikista meidän ylä ja alamäistä mekin ollaan selvitty ja haluan sanoo et oot aina mulle tärkee. Ja tulee ikävä!,. Elämä on välillä vaikeeta ja raskasta mutta kaikesta selviää ja toivon että vaikka sielläki sulle tulee niitä hetkiä kun mikään ei tunnu hyvältä. Selviät niistä❤️ Oot sisukas tyttö. Meki ollaan yhessä koettu itkut naurut surut homoilut ja tapellut ja kaikesta selvitty. Ja silti oot aina sydämessäni❤️ Joten pidät sit kans hauskaa siä vaikka ikävä on välillä. Ja mä pidän huolen ettei tuukka tee mitää pahaa koulussa;D -viivipallerolöllerö

    VastaaPoista
  2. Voi sinua höpönassuni!❤️ kiitos näistä ihanista sanoista ja kyl suakin tulee ikävä!❤️ Kaikkee tosiaan ollaan koettu mutta kaikesta selvitty! Joku päivä sielä sit saatan vaan lähettää viestiä kuin ikävä mulla on sun idioottimaisia juttuja ja hölmöö naurua!❤️ Mutta aina mielessä! Aina sydämessä!❤️

    VastaaPoista