keskiviikko 10. syyskuuta 2014

Elämää Michiganissa!

Juu kello on tällä hetkellä tällä puolen maailmaa ilta 8 ja istun tässä ruokapöydässä mun hostsisko Brooken kanssa! Mullon kaikki sujunu tosi hyvin täällä, eikä ainakaan vielä oo ollu koti-ikävää muuta kuin hetkittäisinä väläyksinä. Mä tosiaan oon ollu ny tasan viikon mun perheen luona, ja en tajua et miten tää aika on menny näin nopeeta, mihin nää päivät oikeen on kadonnu?? 

Tällänen poppoo mua oli viikko sitten vastassa Grand Rapidsin lentokentällä! Oli ihan mieletöntä nähä se perhe sieltä ovilta ku nää näki mut ja rupes kaikki huutaan hullun lailla, se oli mieletöntä!


 Mun perhe on kerta kaikkiaan huikee. Mun siskot Andrea,Erin ja Brooke on kaikki törkeen energisiä ja juttua riittää! Brooke on 11-vuotias ilopilleri joka höpöttää koko ajan jotain ja on ihan törkeen innoissaan kaikesta. Oon aina halunnu pikkusiskon ja nyt mulla on niitä kolme!!  


Ylhäällä olevassa kuvassa on tosiaan Brooke! Mun sisko Andrea 16-vuotta työskentelee jäätelöpaikassa joten käytiin tossa viime viikolla jäätelöillä! Kieltämättä kyllä oli varmaan paras jäätelö ikinä!



Tosiaan Andrea on mun kanssa seniori ja suunnitellaan jo nyt kaikkee kivaa tulevalle vuodelle! Andrea on ihan törkeen ihana ja mua ainoostaan 11 päivää nuorempi. Tää tyttö on ihan samalla tasolla juttujen kans ku minäkin, joten miellän törkeen kivaa eikä mua haittaa ollenkaan että jaan huoneen sen kanssa! Andrea harrastaa mun ja Erinin kanssa lentopalloo tällä hetkellä ja se on ihan sika paljon hauskempaa mitä oon saanu kuvan! 


Tähän mennessä perheen kanssa ei oo ollu ongelmia ja kaikki on sujunu tosi hyvin! 

Tosiaan mullon vielä kolmas sisko Erin joka on 14-vuotias mutta viettää aikaa tosi paljon mun ja Andrean kanssa. Esimerkiksi meidän koulu on tosi pieni ja lukiolaisia on varmaan jotain 80, joten 10 luokka on myös meidän koulurakennuksessa (eri järjestelmä ku meillä Suomessa) ja näen Eriniäkin monta kertaa päivässä. Erin on kunnon ginger ja en voi olla rakastamatta ton tytön energisyyttä ja naurua! 


Kyseiset kuvat on tosiaan otettu Andrean seniorkuvien lomassa! Ei todellakaan muuten oltais panostettu noinkaan paljoo! Tää saattaa olla aikasta sanoo, mutta kyllä musta nyt jo tuntuu et mä oon osa perhettä! 
Meillä on tosiaan kaks koiraa; Ginger ja Annie. Tällä hetkellä mullon ainoostaan Gingeristä kuva koska se on vissiinkin jo ihan rakastunu muhu ja nukkuu mun vieressä... Niin tosiaan, Ginger on labradorinnoutaja ja mun sänky ei oo mikään ihan kauheen iso joten tiivis on tunnelma! Tässä on ginger:



Tosiaan viime viikon sunnuntaina täytin 17-vuotta ja juhlittiin mun ja grannyn syntymäpäiviä! Näiden tyttöjen mummu tosiaan täytti 79-vuotta lauantaina. Meille tuli lauantai-iltana ton momin puolen suku ja oli tosi kiva nähä ihmisiä ja tutustua! Tuli tota puhumistakin harjoteltua, välillä se takkuaa, mutta suurimmaks osaks on menny ihan hyvin! Sen oon täällä tajunnu et jos sanotaan et sukujuhlat niin ystävätkin kuuluu sukuun! Eli tosiaan mun ja grannyn juhliin tuli myös meijän kavereita koulusta ja naapurustosta!





Tosiaan me asutaan järven rannalla ja meillon kaks venettä, kauheesti en oo elämäni aikana veneilly mut se oli ihan törkeen hauskaa! Kaahailtiin kaveriporukalla pitkin järveä ja oli tosi kivaa!

Sain tänään mun suomiperheeltä synttärikortin ja mun veljen koulukuvan, itkuhan siinä tuli mutta oli kyllä tosi kiva yllätys! 


Kaiken kaikkiaan on ollu aika rankka, mutta kiva viikko. Menny tosi nopeesti aika ja mullon kaikki ihan superhyvin täällä. Tutustun joka päivä lisää uusiin ihmisiin ja oon nyt jo saanu tosi monta uutta kaveria vaikka vasta muutama päivä oltu koulussa. 
Koulun kännykkäsäännöt on kyl tosi oudot meinaa mullon I phone 4 ja sen akku on ihan hajalla ja se loppuu koko ajan joten sitä pitää ladata, tänään sit laitoin sen luokan taakse missä ei ollu ketään niinku kolmen metrin säteellä, niin opettaja kysyy et kenen toi puhelin on ja kertoo mulle ettei puhelimia saa olla edes luokkahuoneessa... Se tuli kyllä hieman yllätyksenä että näiden koulun säännöt on näin tiukat. Sun farkuissa ei saa olla yhtäkään reikää tai sut lähetetään kotiin vaihtaan vaatteet.


Maailman toiselta puolelta kirjoitellen Jenny













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti