lauantai 27. syyskuuta 2014

Mä oon sopivasti onnellinen

Viimeisen kuukauden ajan suurin osa ihmisistä joita oon tavannu on puhunu englantia. Mä oon ny kuukauden tepastellu tällä puolen maailmaa ja aika ylpeä oon itestäni et näinkin hyvin oon onnistunu englantia sönkkäämään. Kattellaan tässä Andrean kanssa elokuvaa ja kello lähenee 12. Tainno ei tätä voi kattomiseks kutsua ku toi tossa nukkuu mun olkapäätä vasten. Ollaan katteltu tosi paljon elokuvia tänä aikana, koska mun perhe omistaa tosiaan videotykin joka heittää elokuvan seinälle ja se on kyl ihan kiva!

Tämä päivä me tosiaan vietettiin Lake Michiganilla ja oli ihan törkeen upeet näköalat. Syötiin jäätelöö, otettiin paljon valokuvia, juteltiin jahtien hinnoista ja nautittiin lämmöstä. Mun nuorin siskoista eli Brooke ei päässy mukaan ku sillä oli jalkapallopeli, muun perheen kanssa vietettiin kyllä tosi kiva päivä!



Mun hostvanhemmat näätte tossa niiden yhteiskuvassa. Mom on ehkä pikkusen höperö välillä ja tänäänkin oltiin kaupassa niin saatiin nauraa kuollaksemme siskojen kans ku Mom kuulee hyvän kappaleen, joka oli tosiaan jotain Bruno Marssia, niin hän rupee jammaileen siinä keskellä käytävää ja kysyy meiltä "hei mikä tää kappale on? Tää on ihan törkeen hyvä!". Ja dadi taas rakastaa laulaa autossa meijän kans kaikkia hittejä... Ehdoton lemppari on Taylor Swiftin  "Shake it off", voitte vaan kuvitella ku tommonen 48-vuotias mies laulaa Taylor Swiftiä... Ja tosiaan välillä Erin toitottaa dadille et kuin tyhmä se on niin dad tulee ja sanoo "Jenny if they keep going on this way, you are going to be my favorite daughter!" Muutenki se on vissiinkin aika arvostetussa työssä ja tänään pelaili aivan innoissaan Angry birdsiä ja ei uskonu et se on Suomesta. 


Tosiaan kuluneella viikolla kerettiin tekeen ensimmäiset jenkkikeksit jotka maistu muuten tosi hyviltä! Sain jopa syödä ensimmäisen oreoni! Oli kieltämättä aika herkullista. Ja siis joo mä en tajua tätä... Ajattelin et mikä hitto on "cream cheese" ja sit momi tulee ja kertoo että tosiaan porukka dippaa tonne hedelmiä... Katoin hetken aikaa et ootko tosissas ja noita on tosiaan esimerkiksi toffeen makusina, mun ymmärrys ei vaan riitä tommoseen et miks ihmeessä hedelmiäki pitää kastaa johonki kermaisen juustoon?


Kuluneella viikolla tuli myös shoppailtua! Ostin tosiaan hollisterin hajuveden 3$, American Eagle:stä farkut ja topin 25$, 21 forever:stä ostin laukun joka näkyy aikasemmissa kuvissa ja villaneuleen, yhteensä 50$. Täällä on oikeesti tosi halpaa, tänään ostin converset niin makso tosiaan semmosen 30€...


Kuluneen kuukauden aikana oon kuullu tosi paljon kuittailua mun nimestä... Jos kukaan teistä on nähny Forest Gump nimisen elokuvan, muistatte varmaan kuuluisan Jennyn elokuvasta. Uus ihminen tulee vastaan, luultavasti siskojen kaveri ja esittelen itteni "hey my name is Jenny", ensimmäinen asia mitä kuulen on "I love you Jenny" (kyseisellä Forest gump äänellä) ja sitten taas nauretaan... Tätä oon siis kuullut myös mun opettajilta ja mun sisko Erin tulee joka ilta ennen nukkumaan menoo sanoon sen mulle kyseisellä äänensävyllä. Kieltämättä joka kerta itekki rupeen nauraan, koska jokaisella on oma versio tästä! Täsmälleen tota kohtausta en löytäny, mutta tällä äänen sävyllä kaikki sen mulle sanoo! Linkki tähän videoon löytyy alta!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti