perjantai 28. marraskuuta 2014

Happy Thanksgiving!

Tässä on siis vietetty keskiviikosta asti kiitospäivän lomaa, elikkä viime päivät on ollu aikamoista hulinaa ja huiskutusta. Eilinen vietettiin kiitospäivän merkeissä molemmilla isovanhemmilla. Aluks mentiin mun dadin puolen vanhemmille ja sielä syötiin sit kiitospäivän lounas. Kieltämättä löyty kyllä kaikkee mahollista perunamuusista makarooniin ja juustoon. Isovanhemmilla oli tosiaan koko sen puolen suku kylässä ja kaikki toi jotain mukanaan ja lopuks syötiin yhdessä. Tottakai löytyi myös aivan sairaan hyvä kalkkuna! Ruoan jälkeen dad otti sohvalla lepoo ja me pelattiin grandmomin, tädin ja muun perheen kesken korttipelejä. Ikinä en ollu noita pelejä pelannu, mut oli tosi kiva oppia uusiakin!






Tässä tunnelmat kyseisen ruoan jälkeen...


Torstai vietettiin siis 1-5pm dadin vanhemmilla, jonka jälkeen mentiin momin äidin luo missä oli äänekkäämpi suku. Siellä vietettiin 6-9pm kattelen vanhoja lapsuusvideoita joissa Andrea keräili pääsiäismunia ja momilla oli järkyttävän kokonen maha kun odotti Eriniä. Grandmomin kans katteltiin myös valokuvia viime kesän häistä ja hänen perus hokemansa oli "Oh my".


Tässä viime päivät oon ollu myös tosi kipee ja keskiviikko tuli täysin maattua sängyn pohjalla. Ääntä ei lähe juuri ollenkaan ja kurkku on tosi kipee. En ymmärrä ku Suomessa oon aina terve ja kerran vuodessa ehkä joku pieni flunssa, niin täällä oon ny kolmen kuukauden aikana ollu kahdesti... Tuntuu vähä et se johtuu siitä et täällä ei saa yhtä monipuolista ruokaa ku Suomessa.

Tänään käytiin shoppailemassa black fridaylla ja tarttu mukaan enimmäkseen joululahjoja ja itelle aurinkolasit ja uudet puhelimen kuoret.





Tässä on syy mistä mä olen kiitollinen. Mullon myös muita syitä olla kiitollinen kuten suomalainen perhe ja ystävät. Mutta tällä hetkellä mä olen kiitollinen siitä että mullon elämä täällä, perhe ja ystäviä. Mä olen kiitollinen et sain tän mahdollisuuden kokee toisen perheen ja elämän.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti