sunnuntai 9. marraskuuta 2014

Sweet-16 ja muuta!

Taas viikko hurahtanu ihan hujauksessa ja tuntuu et aika menee kauheen nopeesti! Viimesen viikon aikana oon saanu uuden I phone 6 käyttöön joka on ollu ihan unelma! Ollaan myös juhlittu muutaman tytön syntymäpäiviä ja vaihteeks naurettu ittemme kipeiks tyhmistä asioista!

Alla olevassa kuvassa Marianan ja Erinin kanssa kokeiltiin upouutta puhelimen kameraa ja hyvin toimii!


Tosiaan mun pienenpieni pikkusisko Erin täytti 15-vuotta! (Älytöntä koska musta tuntuu et se vois olla vaan vuoden nuorempi mua) Erin on ollu mulle ihan huikee sisko viime aikoina ja meillon ollu törkeen hauskaa! Tää tyttö tekee mun huonoistakin päivistä hyviä ja nauraa ku välillä sanon jotain suomeks vaikka piti sanoo enkuks! Esimerkiksi kysymys "mitä"! Tullu myös opetettua sanoja kuten peppu ja vaikeetahan se on sanoo kaks konsonanttia peräkkäin ja paljon on tullu naurettua huonoille versioille!

Syntymäpäivälahjaksi tilasin Erinille taulun jossa on meidän kuva ja lahja oli hyvinkin mieluinen! Heti pääsi paraati paikalle huoneen seinälle! Kaverit Erinille oli ostanu kakun jossa luki "Happy Birthday Ginger!"(tietenkin porkkanakakku), koska tää tyttöhän on ku suoraan Irlannista! Jos kuvittelette et mullon punertavat hiukset nii tän tytön vierellä ne on kyllä blondit!


Mun ihana pikkusiskoni Brooke otti meistä kuvan Erinin synttärilounaalla! Välillä toi tyttö osaa ottaa aivoon mutta välillä se on kyllä jotain niin ihanaa ja sulosta! Yks päivä tää tyttö tulee mun huoneeseen ja sanoo "Jenny kai sä tiedät et mä rakastan sua?", siinä kohtaa ei voinu muutakun sydän sulaa. Vaikeeta täältä lähtemisestä tekee sitten aikanaan näin mahtavat siskot! Tottakai täällä tapellaan ja välillä jopa niinkin tyhmistä asioista kuin farkuista, mutta kertaakaan en oo katunu et hyväksyin tän perheen, on tää niin erilaista asua kolmen siskon kans ku yhden veljen!


Nyt lauantaina tosiaan juhlittiin hyvän ystävän Aubrien 16-vuotis syntymäpäiviä! (Ala vasemmassa kulmassa) Juhlien teemana oli hankkia maski ja pukeutua juhlavasti. Yritin toki hiukseni kihartaa mutta jopa momini joka on kampaaja, ei saanu mun hiuksia pysymään, tässä näkee kuin suorat mun hiukset on! Aubrie oli kuluttanut mekkoonsa varmasti yli 300$ ja näinhän se täällä Amerikassa toimii, haha!

Tältä reissulta löysin myös suomalaisen tytön nimeltään Salla! Eikä siinä vielä kaikki! Selvis et asutaan molemmat Tampereella ja vaihtovuoden jälkeen molemmat käy Sammon keskuslukioo ja päädytään vielä samalle luokalle! Pieni shokki ku tajuttiin et mikä sattuma! Huikee tyttö ja tullaan varmasti oleen vielä hyvät ystävät!


Pakko myös esitellä aivan huikeeta turtles paitaa joka sitten loppujen lopuks oli aivan pakko ostaa!


Viime viikon perjantaina mentiin myös shoppaileen isolla porukalla ja päätettiin kaikki tytöt pukeutua flanelli-paitoihin!


Ihan käsittämätöntä, halloweenista päästään niin joulua aletaan jo hössöttään! Täällähän on aikalailla yhtä kylmä ku Suomessa, ehkä hieman lämpimämpi. Kaupat alkaa tosiaa jo myymään joulukarkkeja ja koristeita, että kyllä huomaa täällä ton joulun olevan vähä isompi juttu ku Suomessa!


Loppuun vielä aivan upee maisema viime viikon torstailta ku lähdettiin kouluun! Pakko sanoo et aivan mielettömän kaunis!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti