lauantai 3. tammikuuta 2015

Uusi vuosi, uusi minä!

Siitä se sitten käynnisty, vuosi 2015... Mä toisaalta oon niin ilonen tän vuoden vaihtumisesta, koska tänä vuonna mä palaan koti-Suomeen. Mutta sitten kun ajattelen et mun pitää jättää mun perhe ja ystävät täällä, oon onnellinen et mulla on vielä yli puolet jäljellä.


Mun kaks hyvää ystävää kirjotti mulle kirjeen ennenkö lähdin ja anto sen mulle muutamaa päivää ennen lähtöäni. Kirjeen avaamis päiväksi olin saanut uuden vuoden aaton. Jo ennenkö kirjeen avasin tiesin et kohta tulee kyyneleet valumaan. Ensimmäiset sanat ja mä jo pillitin. Oon niin kiitollinen mun suomalaisista ystävistä ja siitä et mua tuettiin mun unelmassa, kiitos, mulla on ollu mielettömän ihanaa aikaa. Enkä sitä olis uskaltanu varmaan kokee ilman teijän kaikkien tukea. Se on totta että täällä ymmärtää ketkä on ne oikeat ystävät. Rakastan teitä tytsyt!


Tosiaan uusi vuosi me vietettiin hieman isommassa kaupungissa, Grand Rapidsissa. Sielä yövyttiin hotellissa. Meitä oli mukana iso porukka ja meidän kavereitakin tuli sinne! Tässä Mariana on jättänyt mun puhelimeen uudenvuoden pusun.




Morgan (alhaalla vasemmalla) ja Mariana (ylhäällä oikeella) on host-siskokset. Morgan on ottanu viimeset 4 vuotta niille vaihtarin, ja Mariana on viimeinen Morganin lähtiessä Collegeen.


Hotellissa oli myös uima-allas, joten sielä me oltiin ensimmäisinä pulikoimassa! Oli super kivaa!


10 aikaan kun lähdettiin keskustaa kohti, törmättiin myös muihin kavereihin. Siellä tosiaan oli luistelurata ja musiikkia, kuumaa kaakaota ja valoja joka puolella.



Vuoden vaihtuessa oltiin kuuntelemassa musiikkia ja oli mukava viettää vuoden vaihde vähä erilailla. Siinä samassa yhteydessä oli myös "ball drop" New Yorkkia matkien. Ja taululla näkyi numerot 10 alaspäin. Fiilis oli mahtava!!












Mulla oli tosi mukava uusi vuosi, viimeinen alaikäsenä ja kruunas kyl kaikki nää vuodet! Ens vuosi eri maisemissa ja eri ihmisten kanssa! Oikeen hyvää uutta vuotta kaikille sinne Suomeen! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti